Правила обміну та повернення товарів
Покупець може повернути або обміняти (на аналогічний) придбаний товар протягом 14 днів з моменту покупки згідно із Законом України "Про захист прав споживачів"
Обміняти або повернути товар клієнт може лише у випадку, якщо було виявлено брак або пересорт.
Правила повернення товарів:
Для повернення товару необхідно зберегти його товарний вигляд: споживчі властивості, на продукції не повинно бути слідів експлуатації, а також товар не повинен перебувати в переліку позицій, які не підлягають обміну (поверненню).
Повернення товару може здійснюватися протягом 14 днів з моменту його отримання, за наявності розрахункового документа та гарантійного талона.
При виявленні браку або нестачі товару, його необхідно відправити до нашого відділу технічного контролю (ВТК), попередньо погодивши відправку з менеджером за телефоном +380 (68) 306-83-58.
При недотриманні вищезазначених правил, продавець має право відмовити у поверненні. Для товарів неналежної якості діють інші норми, описані у статті 8 ЗП Про захист прав споживачів.
Повернення коштів клієнту
Відповідно до законодавства, після повернення товару гроші клієнту повертаються не пізніше ніж через сім днів з моменту отримання нами посилки.
Сума, що повертається за товар, відповідає сумі оплаченою в день покупки.